Să mă iertați!




Să mă iertați, că sunt aici mereu 

Cu voi în fiecare zi și noapte,

Că vreau să vi-L aduc pe Dumnezeu 

În rime, să-L simțiți căt mai aproape!


Să mă iertați, că sunt ca o povară,

Pe unii poate chiar vă plictisesc,

Nu-mi doresc să vă fac viața amară,

Vreau doar să știți, că pe toți vă iubesc!


Să mă iertați, că uneori sunt revoltată

Și-adesea mă consum ca fiecare om,

Când văd că țara mea e dezbinată,

Am multe nopți când nu pot să adorm!


Să mă iertați, că poate mai greșesc,

Din grija ce v-o port nu am nici somn

Și fără să-mi dau seama vă rănesc,

Să mă iertați, că vă iubesc enorm!


✍ Cristina Maria

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta