PĂRINTELE IUSTIN Pârvu


 


"Să știți că nu rămâne neîntrebat la judecată nici un creștin-ortodox, despre ce a lucrat el în viața lui de toate zilele. Nu o să-l întrebe nimeni câte averi sau câte moșii a avut, și cu câte sisteme economice a colaborat! O să te întrebe: „Ce ai făcut tu pentru HRISTOS? Ce ai făcut pentru botezul tău, ce ai făcut pentru sufletul tău, pentru aproapele tău, pentru numele tău de creștin ?”. Acestea vor fi întrebate. Și atunci sigur că vom da răspuns fiecare după ceea ce am făcut, după felul cum am trăit, după ceea ce am mărturisit în viața noastră. Că, după cum spune Evanghelia: "Dacă v-ați lepădat înaintea oamenilor de numele Meu, și Eu mă voi lepăda de voi înaintea îngerilor Domnului”. Și iarăși: "Pe cel ce Mă mărturisește pe Mine înaintea oamenilor, îl voi mărturisi și Eu înaintea Tatălui Meu Care este în Ceruri." Și iată că aceasta este misiunea noastră de ortodocși, să mărturisim cu vorba, cu fapta, cu viața noastră, și dacă se poate, și situația ne-o cere, să murim pentru această frumoasă învățătură a Evangheliei.  Care a fost viața Mântuitorului?  33 de ani pe pământ! 33 de ani de persecuții, prigoane, ucideri, dispreț, batjocuri, răstignirea și Învierea.  Așa e și în neamul nostru, mergem cu toții împreună în această suferință, în această greutate, pentru ca neamul nostru să învieze împreună prin HRISTOS !

DUMNEZEU să vă călăuzească pașii ca să-L puteți mărturisi in fiecare zi !" Amin!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta