Bucuria vieții


 


Construești din iubire ziduri palate,

Vii peste mine tot mai aproape.

Bucuria vieții mele în mine se tot ivește,

Prin ea sufletul meu trăiește.


Bucuria vieții e încântătoare,

Alături de tine inventivă creatoare.

Inima-mi bate calm într-un ritm,

Alături de tine când respir nu simt. 


Îmi propui dorințe și vise,

Tot mai mult depinzi de mine.

Fără teamă aș spune, 

Ne împedicat de nimeni.


Bucuria vieții mele sunt ochii tăi sclipitori,

Caldele tale îmbrățișări.

Sărutul dulce al tău,

Care îl cunos doar eu.


Bucuria vieții mele e atunci când trăim unul de altul aproape, 

Când avem o viață tot mai idială.

Când gândurile noastre prind culoare,

Când iubirea noastră face aripi să zboare.


Bucuria vieții mele o simt în visele și în vorbele din noi,

Când le trăim împreună amândoi.

În clipele când ne ținem de mână,

Și când fericirea noastră pe noi ne inundă.


19,02,2023.

Nucă Svetlana.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta