Catavasii la Sâmbăta lui Lazăr


 


Glasul al VIII-lea.

Cântarea I:

Apa trecând-o ca pe uscat și, din răutatea egiptenilor scăpând, israeliteanul striga: Izbăvitorului și Dumenezeului nostru să-I cântăm!

Cântarea a III-lea:

Doamne, Cel ce ai făcut cele de deasupra bolții cerești și ai zidit Biserica, Tu pe mine mă întărește în dragostea Ta, că Tu ești culmea doririlor și credincioșilor întărire, unule iubitorule de oameni.

Cântarea a IV-lea:

Tu ești întărirea mea, Doamne, Tu și puterea mea, Tu, Dumnezeul meu, Tu, bucuria mea, Cel ce n-ai lăsat sânurile părintești și a noastră sărăcie ai cercetat-o. Pentru aceasta, cu Prorocul Avacum strig către Tine: Slavă puterii Tale, Iubitorule de oameni!

Cântarea a V-lea:

Pentru ce m-ai lepădat de la fața Ta, Cel ce ești Lumină neapusă, și m-a acoperit întunericul cel străin pe mine, ticălosul? Ci, Te rog, mă întoarce și la lumina poruncilor Tale îndreptează căile mele.

Cântarea a VI-lea:

Curățește-mă, Mântuitorule, că multe sunt fărădelegile mele și, Te rog, ridică-mă din adâncul răutăților, căci către Tine am strigat; și mă auzi, Dumnezeul mântuirii mele.

Cântarea a VII-lea:

Tinerii, cei ce merseseră din Iudeea în Babilon oarecând, cu credința Treimii, văpaia cuptorului au călcat-o, cântând: Dumnezeul părinților noștri, binecuvântat ești!

Cântarea a VIII-lea:

Să lăudăm, bine să cuvântăm şi să ne închinăm Domnului, cântându-I şi preaînălţându-L pe Dânsul întru toţi vecii.

Pe Împăratul cerurilor, pe Care Îl laudă oștile îngerești, lăudați-L și-L preaînălțați întru toți vecii!

Cântarea a IX-lea:

Cu adevărat, Născătoare de Dumnezeu te mărturisim pe tine, Fecioară curată, noi, cei mântuiți prin tine, mărindu-te cu cetele celor fără de trup.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta