Prorocia lui Isaia 48, 17-22; 49, 1-4


  

17 Așa grăiește Domnul, Izbăvitorul tău, Sfântul lui Israel: «Eu sunt Domnul Dumnezeul tău Care te învață spre folosul tău și te duce pe calea pe care trebuie să mergi. 18 Dacă ai fi luat aminte la poruncile Mele, fericirea ta ar fi fost asemenea unui râu și dreptatea ta ca valurile mării. 19 Și va fi seminția ta ca nisipul mării și odraslele pântecelui tău ca pulberea pământului. Nimic nu va nimici, nici nu va șterge numele tău înaintea Mea! 20 Ieșiți din Babilon, fugiți din Caldeea cu cântece de veselie! Vestiți, faceți cunoscută știrea, duceți-o până la marginile pământului! Ziceți: Domnul răscumpără pe sluga Sa Iacov. 21 Și nu vor suferi de sete în pustiul unde El îi duce; El le izvorăște apă din stâncă. El despică stânca și apa țâșnește! 22 Nu este pace, zice Domnul, pentru cei fără de lege!»

1 Ascultați, ostroave, luați aminte, popoare depărtate! Domnul M-a chemat de la nașterea Mea, din pântecele maicii Mele Mi-a spus pe nume. 2 Făcut-a din gura Mea sabie ascuțită; ascunsu-M-a la umbra mâinii Sale. Făcut-a din Mine săgeată ascuțită și în tolba Sa de o parte M-a pus, 3 Și Mi-a zis Mie: «Tu ești sluga Mea, Israel, întru care Eu Mă voi preaslăvi!» 4 Dar Eu Îmi spuneam: «În deșert M-am trudit, în zadar și pentru nimic Mi-am prăpădit puterea Mea!» Partea ce Mi se cuvine Mie este la Domnul și răsplata Mea la Dumnezeul Meu.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta