Poem de credinţă



Fiecare pas ce-l fac

Mi-e călăuzit de Tine.

Cu viaţa mă împac

Şi simt Doamne, ce e bine!


Orice gând pe care-l am,

Îl trimit întâi la Tine.

Ca o pasăre pe ram

Ciripind voios, revine.


Fiecare vorb-a mea

Tot cuprinde şi răsfaţă,

Şi TU ştii că are-n ea

De la Tine, multă viaţă!


Fiecare întâmplare

Ce mi-Ai dat-o, a trăi,

Are-o pildă de-nchinare

Şi-i izvor de bucurii!


Şi-apoi oamenii îi simt,

Că-s trimişi în calea mea

De la Tine, ca pe daruri

Să-i primesc, cu inima!


Apa, focul şi pământul,

Cerul, soarele şi luna

Ai trimis, să-mi fie sprijin,

Vieţii întotdeauna!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta