E târziu




     In zadar acum încerci și tot insiști

     E târziu să-mi ceri iertare c-ai greșit

     Și vrei din drumul meu să mă oprești,

     Am fost cu tine, dar nu m-ai prețuit.


     Lasă-mă și nu-mi mai sta-n cărare,

     Cu-n alt tren, vreau să merg în viată,

     Poate mă va lăsa, unde e mult soare

     Să-mi încălzească, sufletul de gheață.


     M-am săturat de promisiuni deșarte,

     După ce ani la rând m-ai amăgit

     Nu te vei schimba așa-ntr-o noapte,

     Te las, poate cu alta, vei fi mai fericit.


     In zadar încerci să mă oprești din drum,

     Din focul dragostei acum e doar cenușă.

     Flacăra nu se va mai reaprinde nicidecum

     Adio-ți zic, încearcă să bați la altă ușă.


                     Ana Rusu 

                     drepturi rez. de autor

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta