DAR DIN DAR SE FACE RAI DIN PUȚINUL TĂU SĂ DAI...!


 

Mă numesc Iulia un om simplu care sta în Brașov ,care a învățat să aibă un loc de muncă ,care acum 5 ani a născut un înger de băiat ,la acel moment totul era frumos dar după au început greutățile :

    La un an și 8 luni ,după ce am născut mam despărțit de tatăl lui Iulian din cauza neînțelegerilor , ramând sa stau cu tatăl meu nu era un capăt de țară că eram mama singura ,eram pregătită să lupt pentru puiul meu .

Din păcate planurile mele de a îmi relua activitatea profesională pentru a ne întreține și toate planuri de viață sau năruit în momentul în care Iulian a primit diagnosticul de Autism: el a fost un copilaș normal până la o anumit varta de un an și nouă luni când sa oprit din vorbit,la momentul de față toată lumea zicea că e ceva normal la copii ,dar pe măsură ce trecea timpul inima mea de mama a simțit că ceva nu este in regula și așa că la 2 ani și 8 luni am mers la medic.Atunci lumea mea  sa prăbușit a început o lupta continua 

După aproape 3 ani mă uit în oglindă și văd o alta persoana total schimbata de greutăți nu a mai rămas nimic din fata care avea bucurie vieți,mereu cu zâmbetul pe buze , dimpotrivă cu o tristețe imensa pe chip împovărată deprobleme de sănătate care le-am lăsat pe ultimul loc pentru că Iulian contează el trebuie să fie bine el trebuia să facă terapie să aibă ce sa mănânce ,eu nu CONTEZ El are nevoie  de terapii constante. 

Îmi dau și viața  pentru ca el să fie bine și să ne întoarcem la o viață normala

Sunt  3 ani de când stau lângă Iulian ,invand ce înseamnă rabdarea,perseverenta si autismul și mă rog sa îl aud o data MAMI TE IUBESC ,MAMI VREAU...

Autismul nu este o boala ca și cum ar fi nebunie  mulți asa considera din păcate,sunt copii extraordinari care ai multe să înveți.

Înveți sa fii mama de copil diferit

Mama aceea de copil special, cum spunem noi.

Mama aceea care este catalogată de către voi  cei care nu îi înțelegeți durerea și nu treceți prin ce trece ea , mama unui copil bolnav sau și mai urât mama unui copil handicapat.

Majoritatea dintre voi cei care aveți copii sănătoși , 

când vedeți un copil special că stă în fund cu ajutorul părinților sau chiar și singur, când vedeți că el merge cu ajutorul unui cadru sau când spune pentru prima dată un cuvânt la o vârstă la care ai voștri copii sănătoși știu de exemplu tot alfabeful vă uitați ciudat și șoptiți veșnicul "Doamne Ferește" ..

Pentru voi este ceva trist dar pentru noi mamele de copii speciali ,asta este cea mai mare bucurie , pentru noi este o minune pentru că doar noi știm prin câtă suferință au trecut copii noștri  să poata ajunge la așa progrese si știu sigur ca mulți dintre voi nu știți ,că pentru noi părinții de copii speciali este o minune și atunci când copilul merge de-a bușilea deși are 5 ani 😔.

Pentru voi să spună mama ,să meargă este ceva normal, atunci când copilul vostru a făcut pentru prima dată aceste lucruri v-ați bucurat , dar noi părinții de copii speciali, atunci când copii noștri au facut aceste lucruri noi am plâns,  am plâns de bucurie căci doar noi știm cate zile, săptămâni,  luni am fost plecati de acasă,   doar noi stim câte ore au plâns copii noștri la terapii și câte sacrificii am făcut,  pentru a ajunge la aceste progrese.


Haideți să fim mai buni, haideți să nu îi mai catalogăm într-un anumit fel și să nu ne mai întristăm la bucuriile lor.

Cum vă vedeți voi copiii normali așa îi vedem și noi pe ai noștri


Din păcate oricât aș dori să mă duc să lucrez el este dependent de mine, El are o lume aparte, nu știe să vorbească, abia am renunțat la pampers și nu știe să se joace adecvat fiind dependent de mine în permanenta

 Trebuie să facă terapie și  analize de metale vii fiindcă mintea lui poate să facă regres fara terapie adecvată.

Este o minune de copil ,îngerul meu.

Noi stam in Brașov  

Va rog din toată inima mea de mama ajutatine e greu când uneori seara știi că nu ai ce sa îi dai sa mănânce 

Acestea sunt lucrurile cu care mă confrunt zi de zi uneori nu mai pot dar zâmbetul lui ,îmbrățișarea lui îmi dă putere să lupt .


Paypal.com ivasciulia5@gmail.com 

Revolut 0759545166

Bcr

RO85RNCB0059113466960001 

Ivasc iulia

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta