Teme-te de Dumnezeu


 


Teme-te de Dumnezeu

Și păzește poruncile Lui,

Aceasta este datoria 

Oricărui om!


Tu înțelegi ce înseamnă asta? 

Tu nu ai nici un drept,

Să faci lege omenească 

Că nu-ți place cea Regească.


Cu ce drept,tu rupi porunca a patra 

Ca să o înlocuiești cu alta,

Ziua duminicii ,închinată soarelui 

Și nu închinată Domnului. 


Care-i calea largă 

Care duce la pierzare,

Asta i pentru voi,o bucurie mare..

Ca să vă închinați la soare?


Voi ziceți că țineți 

Ziua-n tâi al saptămânii,

Că Isus a înviat 

Dar în Cuvânt nu scrie așa. 


Dragi creștini din lumea largă 

Domnul Isus a spus așa;

Cine Mă iubește 

Va păzi poruncile Mele 

Și poruncile Mele nu sunt grele. 


Îmi spuneți și voi scuma 

Cum înțelegeți voi Scriptura.....

Cum îl cunoașteți pe Dumnezeu? 

 Ca dacă n-ar fi Lege nu ar fi nici har. 


Legea îți arată că ești păcătos 

Pocăința te duce la Hristos,

Dacă ești umil și bun

Vei putea să fi om bun.


Dacă tu vei accepta 

Că Legea a fost scrisă,

Ca să te scape de păcat 

Prin al tău Împărat. 


Cu El vei lucra pe noul pământ 

Te vei putea bucura 

Că ai dat ascultate 

Și viața ta este,binecuvântată. 


Ioan 14:21 VDC

Cine are poruncile Mele și le păzește, acela Mă iubește și cine Mă iubește va fi iubit de Tatăl Meu. Eu îl voi iubi și Mă voi arăta lui.”

Amin!


Autor: Gabriela Farcas 📖🖊

  28:09:2022

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta