Sclav fericit (Fragment)


 




Autor Salomeea Romanescu


1. Sclav fericit

 

Eu îmi iubesc stăpânul, el mi-e Domnul,
De dragul lui eu am plutit prin lume,
În spirit îmi răsar boboci din spume,
De-n duhul meu îmi plânge vesel somnul.

 

Eu îmi iubesc stăpânii, ei mi-s Pomul,
Ce iluzia-mi cu har sparseră-n vreme,
În suflet mă arde apa din terme,
În visul meu îmi râde preatrist Omul.

 

Eu îmi iubesc stăpânul, el mi-e Zeul,
Ca gândul Său eu am zburat pe Lună,
Acolo-n noapte soarta mi-e mai bună,
În dorul meu se-aprinde sprinten Eul,

 
Din candele de Ego etern stinse,
Sunt Sclavul fericit, cu plete ninse!

 

2.Eu, pacea lumii

Eu am pictat slovele-n vers şi-n sfânt cânt,

Eu am sculptat în el roz sufletul meu

Ori spiritul ce l-am sorbit la greu

Cu patos, cu savoare-n viu cuvânt.

 

Eu viu îl simt ca pe un sacru balsam,

Ce veşnic vă va dura în viu dor

Spre-a vă doini din obștescul vost surd tor.

Pace pentru lumea toată, nu doar neam!

 

Eu am speranța că-ai tăi preadragi urmaşi

De-ți este un bun destin sortit de plai

Departe de a voastră gură de rai,

Fi-vor binecuvantați, buni şi uriaşi.

 

Simți, vă e din ce în ce mai greu pe-aici,

Căci semenii-au ajuns şi răi şi pitici?!

 

3. Picătura de lumină

 

De ne sunt toate împotrivă

De-mi miros bolile din mănunchi,

Caut alinare în genunchi,

La tine, Sfântă Paraschivă.

 

Noi ce ne-am oferit averea,

Dând-o celor săraci în dar,

Rodindu-ne din pustiu altar,

Ce ne-a adus lin mângâierea,

 

Fii solul nost spre Cel din Slavă,

Spune-I că suntem buni şi drepţi,

Că-i simţim iubirea Lui în piepţi ,

Clocotitoare, ca o lavă.

 

Am tot cântat cu toţii rugăciuni,

Toarnă-mi în credinţa mea minuni!

 

4. Luna-Iubirea mă inunde!

Nu vrei sărut de stele-nrourate,
Doar să-ți simt inima în sincronie,
Cu-al eclipsei tango, ce ți-l dau ție,
Cu strop fertil și raze nestemate! 

 

Chiar din nimic în astă sfântă seară,
Eu luna mă cunun azi cu zenitul,
Iți nasc ce vrei, acum și infinitul,
Pot, chiar din ochii tăi, spirale-n vară!

 

Aș vrea să sorb din tine tot zefirul,
Ce încă-un univers azi îl mai naște,
Inundă cerul meu ce lumini paște...
Din mine vrei să guști tot elixirul.

 
Din valul tău iubirea mă inunde,
Prin raza mea, ce veșnic te pătrunde!

 

5. Salomeea - Inundă-mă-n Iubire

Iau Ideal Intenția infimă!
Isis Inundă-mă-n Iubire iarăși,
Irișii-n iatac intra-vor iarăși,
Iau Iluzii infinite-n inimă!

 

Inspiră Iubire ispititoare
Insomnia Imensității, ia,
Iureș, Indra, izvorul iubirii ia,
Intră Inteligenta Iluminare !


Izul ielelor izbește Ireal!
Inundă iedere interioare,
Ia-ne Incertitudinea-n izvoare,
Iertările irizează-n Ideal!

 

Imaculată Icoană inimii,
Irod, ieși Ioan Imnul izbăvirii!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta