Galateni 6, 11-18


 


Prochimen, glasul al 3-lea (Psalm 46: 6, 1)

Cântați Dumnezeului nostru, cântați; cântați Împăratului nostru, cântați.

Stih: Toate popoarele bateți din palme, strigați lui Dumnezeu cu glas de bucurie.

11 Vedeți cu ce litere mari v'am scris eu, cu mâna meaf. 12 Câți vor să fie binevăzuți în trupg, aceia vă silesc să vă tăiați împrejur, numai ca să nu fie ei prigoniți pentru crucea lui Hristos. 13 Fiindcă nici ei înșiși, cei care se taie'mprejur, nu păzesc legea, ci vor ca voi să vă tăiați împrejur pentru ca să se laude ei în trupul vostru. 14 Dar mie să nu-mi fie a mă lăuda decât numai în crucea Domnului nostru Iisus Hristos, prin care lumea este răstignită pentru mine și eu pentru lume. 15 Că în Hristos Iisus nici tăierea'mprejur este ceva, nici netăierea'mprejur, ci făptura cea nouă. 16 Și toți cei ce vor umbla după dreptarul acesta, pace și milă asupra lor și asupra Israelului lui Dumnezeu! 17 De acum înainte nimeni să nu-mi mai facă supărare; căci eu în trupul meu port semnele Domnului Iisush. 18 Harul Domnului nostru Iisus Hristos să fie cu duhul vostru, fraților! Amin.

Aliluia, glasul al 3-lea (Psalm 30: 7, 8)

Stih 1: Bucura-mă-voi și mă voi veseli de mila Ta, că ai căutat spre smerenia mea.

Stih 2: Mântuit-ai din nevoi sufletul meu și nu m-ai lăsat în mâinile vrăjmașului.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta