Filipeni 4, 10-23


 


Prochimen, glasul al 4-lea (Psalm 103: 5, 1)

Cel ce faci pe îngerii Tăi duhuri și pe slugile Tale pară de foc;

Stih: Binecuvintează, suflete al meu, pe Domnul! Doamne, Dumnezeul meu, măritu-Te-ai foarte.

10 Mult m'am bucurat în Domnul că din nou a'nflorit purtarea voastră de grijă pentru mine - așa cum, de altfel, o și aveați, numai că v'a lipsit prilejul. 11 N'o spun fiindcă aș duce lipsă, căci eu m'am deprins să mă îndestulez cu ceea ce am. 12 Știu și să fiu smerit, știu și să am de prisos, în orice și'n toate m'am învățat să fiu și sătul, și flămând, și să am de prisos, și să duc lipsă. 13 Pe toate le pot întru Hristos, Cel ce mă întărește. 14 Bine-ați făcut însă c'ați luat parte la necazul meu. 15 Dar și voi înșivă știți, Filipenilor, că la începutul Evangheliei, când am plecat eu din Macedonia, în afară de voi singuri nici o Biserică nu s'a făcut părtașă cu mine prin dare și primire de daruri pe seama mea. 16 Că și'n Tesalonic, o dată - ba de două ori - mi-ați trimis ceea ce-mi era de trebuință. 17 Nu că eu caut darul, dar caut câștigul care prisosește pe seama voastră. 18 Am de toate și am și de prisos; m'am îndestulat primind de la Epafrodit cele ce mi-ați trimis, miros cu bună mireasmă, jertfă primită, bine-plăcută lui Dumnezeu. 19 Iar Dumnezeul meu să'mplinească toate trebuințele voastre după bogăția Sa, cu slavă, întru Hristos Iisus. 20 Iar lui Dumnezeu și Tatăl nostru, slavă în vecii vecilor! Amin. 21 Îmbrățișați-l pe fiecare dintre sfinții întru Hristos Iisus. Pe voi vă îmbrățișează frații care sunt împreună cu mine. 22 Vă îmbrățișează toți sfinții, mai ales cei din casa cezaruluid. 23 Harul Domnului Iisus Hristos să fie cu duhul vostru! Amin.

Aliluia, glasul al 2-lea (Psalm 148: 1, 2)

Stih 1: Lăudați-L pe Domnul, cei din ceruri. Lăudați-L pe El întru cele înalte.

Stih 2: Lăudați-L pe El toți îngerii Lui. Lăudați-L pe El toate puterile Lui.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta