Cerșetoarea tristă a clipei de alin

 



Am pus aripa mea lângă aripa ta,

Să întregească-un suflet spre a se înălța, 

Tu însă-ai fost viclean, te-ai ridicat în zbor,

Lăsându-mă pe mine să mă sfârșesc în dor.


Te-ai depărtat și astăzi doar cu aripa frântă,

Fără să cred că tocmai mie mi se întâmplă,

Privesc cu ochii triști spre-ndepărtata zare,

Cu of-amar în suflet și lungă așteptare. 


Trec zilele pe rând de când tu nu mai ești, 

La întristarea mea n-ai timp să mai gândești, 

Tot sacrificiul meu dăruit din iubire,

Nu-i altceva acum decât o amintire.


Se răzvrătesc în mine părerile de rău, 

Cruntele așteptări distrug sufletul meu,

Sunt cerșetoarea tristă a clipei de alin, 

Suflet încarcerat în propriul său destin,


Inimă de sihastru înveșmântată-n dor,

Înger cu aripi frânte pentru-al iubirii zbor,

Sunt sufletul rănit pe frontul unui vis,

Cel ce se va salva urmându-l pe Isus!


Cerșetoarea tristă a clipei de alin 

autor ELENA TUDOSĂ. 

28 octombrie 2022

(Fragment din volumul,,Iubire pierdută".

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta