...RUGĂ DE MULȚUMIRE!



(10 ANI ȘI O ZI DE VIAȚĂ)

*

Oricât timp va trece nu pot uita acea zi în care am fost în ghearele morții! Singurul care știe ce și de ce se întâmplă este Dumnezeu! Așa a fost și în ziua Sfàntă de 26 Octombrie când cu puterea lui incomensurabilă și iubirea de oameni m-a salvat și mi-a dăruit o nouă viață!

Sufletul meu a înțeles și a învățat de-a lungul acestor ani sensul existenței mele în această lume!

*

Doamne tu te-ai îndurat de mine și m-ai salvat,

Mi-ai dat zile pe pământ să-mplinesc ce tu ai vrut.

Rugile ce le-am trimis 10 ani nu sunt de-ajuns

Doamne pentru a-mi arăta credința în puterea ta.

M-ai smuls din ghearele morții și din veșnicia nopții

Spre lumină m-ai trimis și-o nouă viață, un vis!

Ruga mea de mulțumire o îndrept smerită spre tine 

Și-n această dimineață că mai sunt o zi în viață!

SLAVĂ ȚIE DOAMNE ACUM SI PURUREA!

....ELLE REANU(ELENA RĂCĂREANU)

....26 OCTOMBRIE 2022

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta