Triolete dedicate copilului meu de suflet, Ursul, urcat la ceruri


 

Romanescu Salomeea

Raiul cu iubire plouă


I.Primăvară, pe din două

Primăvară, pe din două,

Să mușcăm cu poftă clipa

Trandafir de mai din rouă.

Primăvară, pe din două.

Câte-o floare albă, vouă,

De cireș, deschide-aripa!

Primăvară, pe din două,

Să mușcăm cu poftă clipa!

II.Noapte de mai, pe din două

Noapte de mai, pe din două,

Să mușcăm cu poftă clipa

Trandafir de mai din rouă.

Noapte de mai, pe din două.

Câte-o floare albă, vouă,

De Lotus, deschide-aripa!

Noapte de mai, pe din două,

Să mușcăm cu poftă clipa!

III.O cireașă, pe din două

O cireașă, pe din două,

Să mușcăm cu poftă clipa!

Cireșu-n mai, roada-i nouă,

O cireașă, pe din două.

Viu rubin în bob de rouă.

De smarald, deschide-aripa!

O cireașă, pe din două,

Să mușcăm cu poftă clipa!

IV.Spre Vară, deschide-aripa!
Veni vara, strop din rouă,
Să mușcăm cu poftă clipa!
Vara cu dor de zbor plouă...
Veni vara, strop din rouă.
Pacea florii Lotus nouă
Spre Soare, deschide-aripa!
Veni vara, strop din rouă,
Să mușcăm cu poftă clipa!

V.Spre Soare, deschide-aripa!

Spre Soare, deschide-aripa!

Veni vara, strop din rouă,
Să mușcăm cu poftă clipa!
Vara cu dor de zbor plouă...
Veni vara, strop din rouă.
Leac din floare Lotus nouă
Spre Soare, deschide-aripa!
Veni vara, strop din rouă,
Să mușcăm cu poftă clipa!

VI.De tei Flori de Înviere...

Teiule, floarea nu-ți piere,

Flori de tei, pe veci sorb clipa!

Petale de Înviere...

Teiule, floarea nu-ți piere, 

Sorb miresme-n adiere,

Ursuleț, deschide-aripa!

Teiule, floarea nu-ți piere,

Flori de tei, pe veci sorb clipa!

VII.Steaua-ți de-nviere!

Ursuleț, duhul nu-ți piere,

Hai, soarbe cu poftă clipa!

O dorință de-nviere...

Ursuleț, duhul nu-ți piere!

Steaua-ți, dăruie-nviere!

Dorință, deschide-aripa!

Ursuleț, duhul nu-ți piere,

Hai, soarbe cu poftă clipa!

VIII.Spre Soare, deschide-aripa!

Veni vara, strop din rouă,
Să mușcăm cu poftă clipa!
Vara cu dor de zbor plouă...
Veni vara, strop din rouă.
Leac din floare Lotus nouă
Spre Soare, deschide-aripa!
Veni vara, strop din rouă,
Să mușcăm cu poftă clipa!

IX.Steaua-ți de-nviere!
Luceafăr, duhul nu-ți piere,
Hai, soarbe cu poftă clipa!
O dorință de-nviere...
Luceafăr, duhul nu-ți piere,
Steaua-ți, dăruie-nviere!
Dorință, deschide-aripa!
Luceafăr, duhul nu-ți piere,
Hai, soarbe cu poftă clipa!
X.Dorință, deschide-aripa!
Steaua cu dorințe plouă,
Să mușcăm cu poftă clipa!
O dorință pe din două...
Steaua cu dorințe plouă,
Pacea Florii Vieții nouă!
Dorință, deschide-aripa!
Steaua cu dorințe plouă,
Să mușcăm cu poftă clipa!

XI.Vara-ți dăruie-nviere!

Spirite, duhul nu-ți piere,

Hai, soarbe cu poftă clipa!

O dorință de-nviere...

Spirite, duhul nu-ți piere!

Vara-ți, dăruie-nviere!

Suflete, deschide-aripa!

Spirite, duhul nu-ți piere,

Hai, soarbe cu poftă clipa!
XII.Pace, deschide-aripa!
Steaua cu dorințe plouă,
Să mușcăm cu poftă clipa!
O dorință pe din două...
Steaua cu dorințe plouă,
Pacea Florii Vieții nouă!
Dorință, deschide-aripa!
Steaua cu dorințe plouă,
Să mușcăm cu poftă clipa!
XIII.Raiul cu zâmbete plouă
Zâmbetului pe din două,
Să-i deschidem iar aripa!
Când mi-ai zâmbit turnai rouă
Zâmbetului pe din două.
Raiul cu zâmbete plouă,
Să mușcăm cu poftă clipa,
Zâmbetului pe din două,
Să-i deschidem iar aripa!

XIV.Copilăria cu vis plouă
Copilăria vis plouă,
Să mușcăm cu poftă clipa
Trandafirul strop de rouă.
Copilăria vis plouă
Câte-o floare pace, vouă,
De copil, deschide-aripa!
Copilăria vis plouă
Să mușcăm cu poftă clipa!

XV.Inimioară, pe din două
Inimioară, pe din două,
Să mușcăm cu poftă clipa
Cireșului strop de rouă.
Inimioară, pe din două.
Către-un mâine plin de rouă,
De rubin, deschide-aripa!
Inimioară, pe din două,
Să mușcăm cu poftă clipa!

XVI.Sufletului, pe din două

Titlu:Vara-ți dăruie-nviere!



Sufletului, pe din două,
Să mușcăm cu poftă clipa!
Trandafir de vară  vouă,
Sufletului pe din două.
Către-un soare plin de rouă,
De rubin, deschide-aripa!
Sufletului, pe din două,
Să mușcăm cu poftă clipa!

XVII.Pacea din strop de rouă
Pacea din strop de rouă,
Să mușcăm cu poftă clipa
Trandafiri de mai vis plouă.
Pacea din strop de rouă
Câte-o floare dalbă, vouă,
Dintr-o stea, deschide-aripa!
Pacea din strop de rouă
Să mușcăm cu poftă clipa!

XVIII.Raiul cântece plouă
Cântecului pe din două,
Să-i deschidem iar aripa!
Când mi-ai cântat turnai rouă
Cântecului pe din două.
Raiul cântece ne plouă,
Să mușcăm cu poftă clipa,
Cântecului pe din două,
Să-i deschidem iar aripa!

XIX.Pacea cu iubire plouă
Pacea cu iubire plouă,
Să mușcăm cu poftă clipa
Trandafiri iubire rouă.
Pacea cu iubire plouă
Câte-o floare salbă, nouă,
Dintr-o stea, deschide-aripa!
Pacea cu iubire plouă
Să mușcăm cu poftă clipa!

XX.Spirite, duhul nu-ți piere,

Hai, soarbe cu poftă clipa!

O dorință de-nviere...

Spirite, duhul nu-ți piere!

Vara-ți, dăruie-nviere!

Suflete, deschide-aripa!

Spirite, duhul nu-ți piere,

Hai, soarbe cu poftă clipa!

XXI.Spirite, deschide-aripa!

Sufletului, pe din două,

Să mușcăm cu poftă clipa!

Trandafir de vară nouă,

Sufletului pe din două.

Către-un soare plin de rouă,

Spirite, deschide-aripa!

Sufletului, pe din două,

Să mușcăm cu poftă clipa!

XXII.Pacea cu iubire plouă

Pacea cu iubire plouă,
Să mușcăm cu poftă clipa
Trandafiri dragoste rouă.
Pacea cu iubire plouă
Câte-o floare-n vară, nouă,
Dintr-o stea, deschide-aripa!
Pacea cu iubire plouă
Să mușcăm cu poftă clipa!

XXIII.Vara cu suflete plouă,
Să mușcăm cu poftă clipa
Trandafiri dragoste rouă.
Vara cu suflete plouă
Câte-o floare-n vară, nouă,
Dintr-o stea, deschide-aripa!
Vara cu suflete plouă
Să mușcăm cu poftă clipa! 

XXIVRomanțe din Maci de foc

Tu să-mi prinzi în lan speranțe,

Maci de foc să ne doinească,

Vânt prin macii-n rezonanțe,

Tu să-mi prinzi în lan speranțe,

Te chem cu Ploi de romanțe

Sufletul să-ți mistuiască.

Tu să-mi prinzi în lan speranțe,

Maci de foc să ne doinească!

 

Tu să-mi prinzi în păr speranțe,

Maci cu foc ploi să doinească,

Ploi prin macii-n rezonanțe,

Tu să-mi prinzi în păr speranțe,

Te chem prin foc de romanțe

Spiritul să-ți înverzească.

Tu să-mi prinzi în păr speranțe,

Maci cu foc ploi să-ți doinească!

 

Tu să-mi sorbi din păr speranțe,

Mac de foc dor să-ți doinească,

Dor prin macii-n rezonanțe,

Tu să-mi sorbi din păr speranțe,

Eu ,Mac de foc, cânt romanțe

Inima să-ți înflorească.

Tu să-mi sorbi din păr speranțe,

Mac de foc dor să-ți doinească!

 

XXV.Si totuși Dor 


Tu ce-mi storci din Dor speranțe,

Si totusi viu să-mi doinească,

Vânt prin macii-n rezonanțe,

Tu ce-mi storci din Dor speranțe,

Te chem cu foc de romanțe

Sufletul să-ți mistuiască.

Tu ce-mi storci din Dor speranțe,

Si totusi viu să-mi doinească!

 

Tu ce-mi prinzi în păr speranțe,

Si totusi Dor să-ți doinească,

Vis prin macii-n rezonanțe,

Tu să-mi prinzi în păr speranțe,

Te chem prin foc de romanțe

Spiritul să-ți înverzească.

Tu să-mi prinzi în păr speranțe,

Si totusi Dor să-ți doinească!

 

Tu să-mi sorbi din Mac speranțe,

Si totusi  Foc să-ți doinească,

Dor prin macii-n rezonanțe,

Tu să-mi sorbi din Mac speranțe,

Eu, Foc de Mac, cânt romanțe

Inima să-ți înflorească.

Tu să-mi sorbi din Mac speranțe,

Si totusi Foc să-ți doinească!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta