Mulțumesc pentru viață


 


- Omule, de ce zâmbești?

- Pentru că sunt fericit. 


- De ce ești fericit?

- Pentru că am deschis azi ochii și m-am sculat din pat. 


- Atât de puțin te face fericit?

- Încă o zi de viață e extrem de mult. Unii au murit azi o somn. Și eu Îi mulțumesc lui Dumnezeu pentru ea.


- Hmmm. Dar tu ești tânăr, nu poți muri. 

- Mor și tinerii, și copiii. Orice zi poate fi ultima pentru oricine. 


- Nu m-am gândit la asta. Dar viața e așa de grea. Bani nu ajung, prețurile cresc, mașină nu am, în vacanță  nu am fost nicăieri, în jur sunt mulți oameni răi, unii nu mă înțeleg, sunt mereu stresat ...De ce să fiu fericit și să Îi mulțumesc lui Dumnezeu pentru așa viață?

-  Pentru că ai fi putut să nu te naști deloc. Și nu ai fi avut șansa de a-ți îmbrățișa  partenerul de viață. De a te juca cu copiii tăi frumoși. De a comunica cu prietenii. De a privi asfințitul soarelui. De a asculta trilul de păsări. De a ajuta pe cineva. De a fi ajutat de altcineva. Multe nu ai fi putut face. 


- Hmmm. Ai dreptate. Dar cum să lupt cu nemulțumirea din sufletul meu pentru ceea ce nu am?

- Să te exersezi în a mulțumi pentru ceea ce ai deja. Căci ai multe pe care mulți și le-ar dori din toată inima.


 Mai des mulțumim oamenilor pentru darurile materiale primite decât Creatorului pentru darul cel mai important - viața. 


Vă doresc tuturor o zi frumoasă precum e toamna de afară!


(Eremia Carolina)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta