Cântare de laudă la Sfântul Ioan Botezătorul


 


O, Sfinte Părinte Ioane,
al Domnului minunat Botezător,
Tu ești înaintemergătorul Mântuirii.

Curăția sufletului tău
sufletul omenesc atinge,
Ea este trâmbița cea înfricoșată de la Iordan.
Ea pe trândavi trezește,
din păcat îi mișcă,
Ei aud că securea la rădăcina copacului stă.

Ție mă plec, ție mă rog:
Ajută-mi mie să birui
pe toți dușmanii mei!

Ție mă închin, Puternice
Prorocule al Domnului,
înaintea ta genunchii ființei toate îmi plec;
înaintea ta plâng și te rog,
Sfinte Părinte Ioane,
Dăruiește-mi și mie a inimii tale tărie de leu!
Dăruiește-mi și mie a duhului tău curăție.
Dăruiește-mi și mie putere din puterea ta,
Ca și eu să mă nevoiesc și ție să urmez
întru supunere Domnului și stăpânire
Asupra trupului și duhului meu.
Ca și eu să mă botez ca tine,
Întru postiri adevărate
Și întru privegheri să mă curățesc.
Ca și eu să gust rugăciunea
Ce descoperă luminări cerești.
Ca și eu fără frică la mucenicie să merg,
Ca tine, fără frică, în credință îmbrăcat întreg.

O, Sfinte Părinte Ioane prea lăudate,
Mare Mucenice al Dreptății Dumnezeiești,
De tine se înfricoșează taberele diavolești!
Ascultă și rugăciunea mea a smeritului,
Și cu ale tale rugăciuni mă întărește,
Ca urmând ție, să stau și eu
Ca o lumină bine primită înaintea lui Dumnezeu!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta