AMBASADORI PENTRU O ZI Fără 𝗳𝗮𝗽𝘁𝗲, 𝘃𝗼𝗿𝗯𝗲𝗹𝗲 𝗻𝗼𝗮𝘀𝘁𝗿𝗲 𝘀𝘂𝗻𝘁 𝘇𝗮𝗱𝗮𝗿𝗻𝗶𝗰𝗲.


 AMBASADORI PENTRU O ZI

 Fără 𝗳𝗮𝗽𝘁𝗲, 𝘃𝗼𝗿𝗯𝗲𝗹𝗲 𝗻𝗼𝗮𝘀𝘁𝗿𝗲 𝘀𝘂𝗻𝘁 𝘇𝗮𝗱𝗮𝗿𝗻𝗶𝗰𝗲.

Cont donații: RO04BRDE340SV89290463400

Așadar, prieteni dragi, pentru 24 de ore, am ales să fiu ambasador pentru un proiect tare drag sufletului meu: Casă pentru Iulia Biriș, să ajutăm un copil instituționalizat să aibă propria casă. Datorită vouă Iulia își poate regăsi bucuria, tihna și prietenii.


Pentru că misiunea mea să fie încununată cu succes, trebuie să colectez, în campania mea de ambasador, bani ce vor fi folosiți integral la construirea acestui loc de poveste, un tărâm al copilăriei în care cred cu tărie și despre care știu, încă de pe acum, că va vindeca rănile sufletești ale Iuliei.


Timp de 24 de ore, inima mea va bate în ritmul inimilor copilului instituționalizat.  Va bate cu teamă, cu speranță, cu emoție continuă.


Voi lua asupra mea o parte din durerea, neputințele, amăraciunea și disperarea ce îl încearcă, pentru că am curaj să fiu OM și voi încerca să îi înăbuș tristețea prin determinare, dăruire, empatie și dragoste.


Vreau să-i  fiu aproape, am ales să simt cu inima, să fiu în pielea unui copil instituționalizat,  măcar 24 de ore!


Timp de 24 de ore, mai mult ca niciodată, vă rog să îmi fiți aproape!


Vă invit să faceți un exercițiu de imaginatie și să mă priviți timp de o zi… ca și când aș fi un copil instituționalizat care vă cere sprijinul.


Această experiență… știu că mă va putea răni sau poate că îmi va da speranțe că încă există umanitate. Îmi asum! Ține totul (și ține mult) de inimile care mă vor încuraja.


De aceea, dragi prieteni, dați-mi voie să vă strig!


Vă voi striga cât pot de tare și vă voi cere ajutorul, chiar dacă poate unora vi se va părea că deranjez sau că nu e pentru voi o asemenea cauză… de aceea, îmi cer iertare de pe acum… dar o voi face cu toată inima, ca și când… ca și când de voi depinde inima mea timp de 24 de ore. Ajutați-mă să-mi simt inima plină!


Îmi puteți fi aproape! Donând și poate chiar alăturându-vă și voi campaniei, ca AMBASADORI PENTRU O ZI. 🤍


Contez pe fiecare dintre voi, astfel încât, împreună, să așezăm o caramidă pentru a duce la bun sfârșit visul Iuliei de a avea o casă.

Cu iubire și speranță nemăsurată, ❤️

[28.08, 12:01] Teodora: Cei care ați dat seen aștept poze și de la voi! De fapt de la toți aștept poze de aceea suntem aici ca să schimbăm destine în bine! Menționez că nu este o obligație ci un sfat, o îndemnare să realizăm ce ne-am propus.🤗

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta