I Corinteni 15, 1-11



1 Vă aduc însă aminte, fraților, de Evanghelia pe care v'am binevestit-o, pe care ați și primit-o, întru care și stați cu tărie, 2 prin care și sunteți mântuiți dacă o țineți cu tărie așa cum v'am binevestit-o eu; dacă nu, în zadar ați crezut. 3 Căci înainte de toate v'am predat ceea ce și eu am primit: că Hristos a murit pentru păcatele noastre, potrivit Scripturilor, 4 că a fost îngropat și că a înviat a treia zi, după Scripturia; 5 și că i S'a arătat lui Chefa, apoi celor doisprezece; 6 după aceea S'a arătat în același timp la peste cinci sute de frați - dintre care cei mai mulți trăiesc până astăzi, iar unii au adormit -; 7 după aceea i S'a arătat lui Iacob, apoi tuturor apostolilor; 8 iar la urma tuturor, ca unui născut înainte de vremeb, mi S'a arătat și mie. 9 Căci eu sunt cel mai mic dintre apostoli; nici nu sunt vrednic să mă numesc apostol, pentru că am prigonit Biserica lui Dumnezeu. 10 Dar prin harul lui Dumnezeu sunt ceea ce sunt, și harul Său care este în mine n'a fost în zadar; dimpotrivă, m'am ostenit mai mult decât ei toți - dar nu, nu eu, ci harul lui Dumnezeu care este în mine. 11 Prin urmare, ori că sunt eu, ori că sunt ei, noi așa propovăduim și voi așa ați crezut.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta