ÎNGER SFÂNT

 

 


Cel ce dăruie iubire,

Devotat, trimis de Domn,

Înger coborât din stele

Ce-mi veghează al meu somn.


El îmi stă mereu alături,

Protejându-mă de-infern,

Și în sufletul meu tulbur

Toarnă gustul de etern.


E cel mai frumos și dulce,

Cu-aripi albe de cleștar,

Lacrimi de pe-obraz culege

Zâmbetu-mi întoarce iar.


Spirit de lumină pură,

Solul Celui din Tării,

Ce îmi îndrumează viața,-

Invizibil în vecii.


Înger plin de pietate,

Înger bun cu cei milogi,

Te implor în cer albastru

Pentru mine să te rogi.


Rog ca-n clipa de pe urmă

Ușor aripa s-o-ntinzi,

Înger sfânt, și-ncet, cu grijă

Genele să mi le-nchizi.                        De Alla Tonu

  

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta