MAICA DOMNULUI, LUMINEAZĂ-MI ÎNTUNERICUL!


  

 autor: Enache Ramona Elena

Așa cum Sfântul Grigore Palama,

Neîncetat se ruga...

Maicii Domnului pentru a-i lumina,

Întunericul sufletului,

Pentru a primi înțelepciunea spiritului,

Inima de rău a nu i se contamina.


Așa și eu auzind această rugăciune

Simt că prin ea îmi voi întări a mea slăbiciune...

Maica Domnului, luminează-mi întunericul!

Ce-ncearcă a pune stăpânire,

Pe al meu sine

Și nu-mi aduce nici o împlinire.


Alungă-mi fiece umbre

Nu mă lăsa precum o scrisoare fără timbre...

Fără o rugăciune fără răspuns,

Ca pe ceva de nepătruns.

Maica Domnului cea mijlicitoare,

Fii binevoitoare...

Și ajută-mi inima șovăitoare,

Să fie mai mult ascultătoare.


Maica Domnului, întunericul luminează-mi!

Pașii către calea cea dreaptă ghidează-mi...

Adevărul, Tu arată-mi!

De mine nu te îndepărta,

Ispitei nu mă abandona...

Cercetează-mă sub orice formă,

Cu orice armă,

Dar te implor nu mă lăsa!


Maica Domnului, luminează-mi întunericul!

Și întărește-mi spiritul,

Curajul să-mi fie precum al soldatului,

Rugăciunea să-mi fie condeiul testamentului.                             Drepturi de autor: Enache Ramona Elena

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta