Oare când o veni fratele?



Un Bătrân a mers la unul dintre Părinți, care ședea în Rait, și i-a spus: „Avva, atunci când îl trimit pentru vreo slujire pe fratele care sta cu mine, ma necăjesc, mai ales dacă zăbovește". I-a răspuns acela: „Eu, atunci când îl trimit pe ucenicul meu pentru vreo trebuință, stau lângă poarta și privesc. Iar atunci când îmi zice gândul: «Oare când o veni fratele?», zic și eu gândului: «Dar dacă i-o ia Înâinte alt frate - adică un înger - și vine sa ma ducă la Domnul, ce se va întâmpla?» Și astfel șed în fiecare zi, privind poarta, grijind, plângându-mi păcatele și spunând: „Oare care frate apuca de vine primul, cel de jos sau cel de sus?" [Auzind acestea], Bptrânul s-a străpuns la inima și a plecat. Și de atunci încolo, a ținut și el lucrarea aceluia.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta