Rugaciunea de Marti



Doamne, Dumnezeul meu, osândit stau înaintea fetei Tale celei sfinte, și-mi mărturisesc nevrednicia, neputința și sărăcia mea cea mare. Pentru aceasta ma rog Ție: O, izvor dulce și noianul îndurării, deschide stavilele cerului și ploua asupra mea bunătățile îndurării Tale, pentru ca sa pot scoate lacrimi, sa plâng, sa spăl și sa curățesc sufletul meu de întinăciunea păcatelor, cu căința tare și adevărata. Și ca sa-mi dai acest dar, Stăpâne, pun mijlocitor pe înaintemergătorul Ioan, către care zic: O, învățătorule al pocăinței și mărite Proorocule, care ești mai mare decât toți proorocii, precum Însuși Fiul lui Dumnezeu te-a numit în Sfânta Evanghelie, tu care ai arătat poporului pe Stăpânul Hristos, tu care L-ai botezat în Iordan și ai văzut cerurile deschizându-se, tu care ai auzit glasul Părintelui ceresc și ai văzut pe Duhul Sfânt ca un porumbel pogorându-se peste El. Rogu-te, ajuta-mi cu mijlocirea ta, tu care stai în cer înaintea Judecătorului veșnic, și fa-L sa se îndure de mine, caci ai multa indrăzneală la iubirea Lui.

întinde mana aceea cu care L-ai botezat și strica cugetele mele cele rele si ma intareste sa-mi petrec viata pe calea cea buna a lui Dumnezeu. O, Proorocule, luminează-mi mintea cu poruncile Domnului, ca sa le tin minte si sa le pazesc pana la sfârșitul vieții mele. Și sa stai lângă mine în ora morții mele, sa ma duci pocăit înaintea Stăpânului meu, Dumnezeu. Roagă-te încă și pentru toată lumea, ca Dumnezeu sa dea ajutor creștinilor, și celor vii și celor adormiți, sa-i odihnească în necazurile cele multe, sa le dea toate cele de trebuința și sa-i învrednicească împărăției Sale. Amin.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta