Rugaciunea de Joi



Doamne Iisuse Hristoase, Fiule și Cuvântul lui Dumnezeu Tatăl, care în ziua de astăzi ai luat Cina cea de pe urma, cu ucenicii Tai, și cu mare umilința ai spălat picioarele lor, și ale ucenicului care Te-a vândut! Apoi, luând pâine și vin în mâinile Tale Cele Sfinte și binecuvântandu-le cu puterea Ta cea Dumnezeiasca, le-ai făcut insuși Trupul și Sângele Tău, cu care i-ai împărtașit zicând: 'Luați, mâncați și beți, ca acestea sânt Trupul și Sângele Meu, pentru ca sa se ierte păcatele voastre.' Cela ce tot în ziua aceasta Te-ai înălțat la cer și ai șezut de-a dreapta lui Dumnezeu, Tatălui Tău, sa împărățești împreună cu El în veci, ca Unul-Născut Fiul Sau preaiubit.

Rogu-Te deci, pentru rugăciunile ucenicilor Tai, iartă păcatele noastre, ale tuturor, ale celor vii și ale celor răposați. Da-mi, Doamne, lacrimi fierbinți, ca sa-mi plâng păcatele. Darul Tău cel curățitor, care a spălat picioarele ucenicilor Tai, sa spele si sa curațească inima și sufletul meu, ca asa, cu vrednicie, cu curație și cu umilința sa ma împărtașesc cu Sfintele Tale Taine, acum și în timpul morții mele, iar în ora despărțirii mele, cu bucurie sa se suie sufletul meu la Tine, fără de nici o frica, întrebare sau împiedicare sa trec vămile văzduhului, intrând în mărirea Ta cea cereasca. Ajuta-mi, Doamne, ca sa Te măresc în veci, sa ma închin Numelui Tău Celui Sfânt. Amin.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta