Rugaciunea de Luni



Doamne Iisuse Hristoase, cu adâncă umilința recunosc și mărturisesc, ca în toată ziua păcătuiesc contra iubirii Tale Dumnezeiești. Deci, astăzi, ca este luni și începutul săptămanii, ma rog cu umilință îndurarii Tale celei mari: iartă-mi păcătele cele de voie și fără de voie, și-mi ajuta sa pun început bun și sa port mai multa grija de sufletul meu, pentru care ai răbdat atâtea dureri la Sfânta Ta Răstignire!

O Doamne, astăzi iți dau sufletul și trupul meu și voința mea, rugându-Te sa fie voia Ta cu mine, după buna plăcerea Ta. Pedepsește-mă Doamne, după indurarea Ta, în aceasta lume, iar nu în cealaltă viata. și iartă pe cei vii și pe cei răposati, pentru rugăciunile Sfintei Tale Biserici, și pe toți ne învrednicește de mărirea Ta în rai. La aceasta pun mijlocitori pe Sfinții Tai îngeri, către care zic: O, cereștilor ajutători și păzitori ai oamenilor, vouă ma închin și va mulțumesc, pentru ajutorul și conducerea ce ne-o dați în toate zilele noua, nevrednicilor și păcătoșilor. Scutiți-mă de vrăjmasii cei văzuți și nevăzuti, ca sa nu mai pacătuiesc de acum înaintea Dumnezeului meu! învredniciți-mă sa va vad la moartea mea, stand în jurul meu și sa duceți sufletul meu în cer, ca sa se închine măririi Fetei lui Dumnezeu, iar vouă sa va mulțumesc acolo, pentru purtarea de grija ce ați avut pentru mine și binele vostru sa-l spun cu glas neâncetat în veci. Amin.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta