EVANGHELIA UTRENIEI 12 IANUARIE Sfanta Evanghelie dupa Ioan 20 (11-18)


Iar Maria stătea afara lângă mormânt plângând. Și pe când plângea, s-a aplecat spre mormânt.
Și a văzut doi îngeri în vesminte albe șezand, unul către cap și altul către picioare, unde zăcuse trupul lui Iisus.
Și aceia i-au zis: Femeie, de ce plângi? Pe cine cauți? Ea le-a zis: Ca au luat pe Domnul meu și nu știu unde L-au pus.
Zicând acestea, ea s-a întors cu fata și a văzut pe Iisus stand, dar nu știa ca este Iisus.
Zis-a ei Iisus: Femeie, de ce plângi? Pe cine cauți? Ea, crezând ca este grădinarul, I-a zis: Doamne, dacă Tu L-ai luat, spune-mi unde L-ai pus și eu îl voi ridica.
Iisus i-a zis: Maria! Intorcându-se, aceea I-a zis evreiește: Rabuni! (adică, Invățătorule)
Iisus i-a zis: Nu te atinge de Mine, caci incă nu M-am suit la Tatăl Meu. Mergi la frații Mei si le spune: Ma sui la Tatăl Meu si Tatăl vostru și la Dumnezeul Meu si Dumnezeul vostru.
Si a venit Maria Magdalena vestind ucenicilor ca a văzut pe Domnul și acestea i-a zis ei.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta