Rugaciunea de Miercuri



Doamne Atotputernice și Atotîndurate! îmi aduc aminte ca Te-ai născut Om din Sfânta Fecioara în peșteră și ai fost vândut cu treizeci de arginti de ucenicul cel viclean, ca sa ne răscumperi pe noi, păcătoșii, de sub puterea diavolului. Pentru aceasta, Te rog, indura-Te de mine, păcătosul!

Primește, Doamne, aceasta mica a mea rugăciune, și umilita a mea voința, ca ma întristez pentru ca Te-am întristat, și ma amărasc pentru ca Te-am supărat fără de număr. La Tine, Prea Bunule Mântuitor, am toată speranță, și cred ca Tu, care din iubire de oameni ai primit sa fii vândut pentru noi, Te vei indura și de mine acum, ca sa ma mântuiești de chinurile cele de veci, și sa ma învrednicești Impărației Tale.

Nu Te depărta de la mine Doamne, și ajuta-mi, ca în toate sa fac voia Ta, și sa nu Te mai răstignesc în toate zilele cu faptele mele cele păcătoase, nici sa Te batjocoresc cu cugetele mele cele rele, precum făceau iudeii cei necredincioși în timpul Sfintelor Tale Patimi, ci ca femeia cea păcătoasa să-Ți spăl picioarele, cu lacrimile ochilor mei, pentru ca sa ma învrednicesc a auzi și eu din Gura Ta cea dulce: Iertate să-ti fie păcătele... Amin.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta