Matei 20, 17-28


 

17 Și suindu-Se Iisus la Ierusalim, i-a luat pe cei doisprezece ucenici numai cu El și le-a spus pe cale: 18 „Iată, ne suim la Ierusalim, și Fiul Omului va fi dat în mâna arhiereilor și a cărturarilor, și-L vor osândi la moarte; 19 și-L vor da pe mâna păgânilor, ca să-L batjocorească și să-L biciuiască și să-L răstignească, dar El a treia zi va învia“. 20 Atunci s'au apropiat de El mama fiilor lui Zevedeu împreună cu fiii ei, închinându-se și cerând ceva de la El. 21 Iar El i-a zis: „Ce voiești?“ Ea I-a răspuns: „Zi ca acești doi fii ai mei să șadă unul de-a dreapta și altul de-a stânga Ta întru împărăția Ta“. 22 Dar Iisus, răspunzând, a zis: „Nu știți ce cereți. Puteți oare să beți paharul pe care-l voi bea Eu și să vă botezați cu botezul cu care Eu Mă botez?“ Iar ei I-au zis: „Putem“. 23 Și El le-a zis: „Paharul Meu îl veți bea și cu botezul cu care Eu Mă botez vă veți boteza, dar a ședea de-a dreapta și de-a stânga Mea nu este al Meu a da, ci se va da celor pentru care s'a pregătit de către Tatăl Meu“. 24 Și auzind cei zece, s'au mâniat pe cei doi frați. 25 Dar Iisus, chemându-i, le-a zis: „Știți că ocârmuitorii neamurilor domnesc peste ele și cei mari le stăpânesc. 26 Nu tot așa va fi între voi, ci acela care va vrea să fie mare între voi, să fie slujitorul vostru; 27 și acela care va vrea să fie întâiul între voi, să vă fie vouă slugă; 28 precum nici Fiul Omului n'a venit să I se slujească, ci El să slujească și să-Și dea viața răscumpărare pentru mulți“.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta