Am fost onorat de faptul că în Calitate de: Teolog/ Jurnalist și Director Ascior Religie și Vicepreședinte Ascior Rușețu. ieri 10.02.2023. Am participat cu bucurie La a 595 a Lecție de Lecția de Poezie a Rasaritului







 

.                Am fost onorat de faptul că în Calitate de:  Teolog/ Jurnalist și Director Ascior Religie și Vicepreședinte Ascior Rușețu. ieri 10.02.2023. Am raspuns prezent la Evenimentul de Lansare a cărții Domnului Președinte ASCIOR INGINER NICOLAE MUȘAT ORGANIZAT ȘI PREZENTAT DE EXCELENȚA Sa domnul basador George Calin.Evenimrntul la care  am participat cu bucurie . A 595 a Lecție de Lecția de Poezie a Rasaritului Poezie Găzduit de Societatea Culturală Română APollon Romania prin Excelența Sa domnul Ambasador George Calin . Această Veritabilă Lecție de poezie și Examen cultural duhovnicesc au avut în centrul Atenției lansarea cărții Ergogetica a domnului inginer Ioan Niculae Mușat președinte ASCIOR BUZĂU (ASOCIAȚIA PENTRU CIVILIZAȚIA ORTODOXĂ. Dar și decernarea mai multor distincții academice .

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta