▪︎Toată viaţa mea am căutat doar să mă smeresc


 ▪︎Toată viaţa mea am căutat doar să mă smeresc, să vreau mântuirea, să fac bine tuturor şi să-L caut pe Bunul Dumnezeu. Dar să-L caut prima dată în inimă şi, dacă vedeam eu că poate nu este Dumnezeu în inima mea, trebuia să mă sucesc iar, să merg iar la mărturisire şi să-mi întreb conştiinţa: «conştiinţă, spune drept dacă mor acuma, mă mântuiesc, şi place lui Dumnezeu ce fac sau nu?» 


▪︎Fiecare dintre noi are o traistă de cuvinte, şi tot pune în ea. Cuvinte bune, cuvinte rele. Cuvinte vii, cuvinte moarte.


Când se apropie sfârşitul vieţii, vrea şi sufletul să se uite în traistă, să vadă ce are acolo, şi nu este nimic. Traista este spartă. Toate s-au pierdut prin vorbirea de rău, mândrie şi invidie!


❤️ PĂRINTELE  PROCLU  NICĂU - CHIPUL BLÂNDEŢII  LUI  DUMNEZEU ❤️

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta