I Corinteni 15, 1-4; 16, 13-14, 19-20, 23


 


Prochimen, glasul al 7-lea (Psalm 115: 6, 3)

Cinstită este înaintea Domnului moartea cuvioșilor Lui.

Stih: Ce voi răsplăti Domnului pentru toate câte mi-a dat mie?

1 Vă aduc însă aminte, fraților, de Evanghelia pe care v'am binevestit-o, pe care ați și primit-o, întru care și stați cu tărie, 2 prin care și sunteți mântuiți dacă o țineți cu tărie așa cum v'am binevestit-o eu; dacă nu, în zadar ați crezut. 3 Căci înainte de toate v'am predat ceea ce și eu am primit: că Hristos a murit pentru păcatele noastre, potrivit Scripturilor, 4 că a fost îngropat și că a înviat a treia zi, după Scripturia;

13 Privegheați, stați în credință pe picioarele voastre, îmbărbătați-vă, întăriți-vă. 14 Toate ale voastre cu iubire să se facă.

19 Vă îmbrățișează Bisericile Asiei. Vă îmbrățișează mult, în Domnul, Acvila și Priscila, împreună cu Biserica din casa lor. 20 Vă îmbrățișează frații toți. Îmbrățișați-vă unii pe alții cu sărutare sfântă.

23 Harul Domnului Iisus Hristos să fie cu voi!

Aliluia, glasul al 2-lea (Psalm 131: 9, 13)

Stih 1: Preoții Tăi, Doamne, se vor îmbrăca în dreptate, și cuvioșii Tăi se vor bucura.

Stih 2: Că a ales Domnul Sionul și l-a ales ca locuință Lui.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta