Jocul vieții și al morții


 



Ploaie de lumini și umbre

Cad pe ridurile sumbre

Ce-mi brăzdează fruntea sură

Fără milă și măsură.


Jocul vieții și al morții

Nelipsit din casa sorții

Nu mă iartă nici pe mine,

Crucea vrea să mi-o încline.


Peste umerii de ceară

Rouă de-amintiri presară,

Nori de plumb pe ochi mi-așterne

Din visările eterne.


Și mă scaldă în păcate

Peste timpuri aruncate,

Îmi scurtează zilnic ața 

Scriindu-mi cu jar prefața.


Fără să aibă răbdare

Mă pune la încecare,

Îmi ascunde tinerețea 

Și îmi lasă bătrânețea.                   Autor :Adriana Apostol


AdiA

27.09 2022

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta