Prorocia lui Isaia 14, 24-32



24 Juratu-S-a Domnul Savaot și a zis: «Cum am hotărât, așa va fi, precum M-am sfătuit, așa se va întâmpla! 25 Sfărâma-voi Asiria în pământul Meu și o voi călca în picioare pe munții Mei. Și robii vor fi liberați de jugul lor și umerii de povara lor». 26 Iată hotărârea pentru tot pământul, iată mâna întinsă peste toate neamurile! 27 Dacă Domnul Savaot a hotărât, cine îl va putea împiedica? Și dacă mâna Lui stă întinsă, cine o va întoarce la loc? 28 În anul morții lui Ahaz, fost-a această proorocie: 29 «Nu te veseli, toată țara Filistenilor, fiindcă a fost zdrobit toiagul care te lovea. Căci din rădăcina șarpelui va ieși o viperă și din urmașii lui un șarpe zburător. 30 Cei sărmani vor paște pe pășunile Mele, iar cei săraci vor fi fără de grijă. Voi face să moară de foame neamul tău, iar pe cei ce vor rămâne din tine îi voi ucide. 31 Tu, poartă, urlă! Și tu, cetate, țipă! Cutremură-te tu, țară a Filistenilor, toată! Că din partea de miazănoapte vine un fum și șirurile vrăjmașilor sunt strânse». 32 Și ce se va răspunde în ziua aceea celor trimiși dintre popoare? Că «Domnul a întemeiat Sionul, limanul celor îndurerați din poporul Lui».

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta