Îți mulțumesc


.


Îți mulțumesc Doamne, că ești lângă mine 

Ai fost și ieri,vei fi și mâine.

Îți mulțumesc că m-ai iertat,

Că mă iubești, deși nu am meritat.


Îți mulțumesc pentru fiecare zi și fiecare noapte,

Îți mulțumesc pentru că am sănătate.

Îți mulțumesc pentru Lumina Ta,

Cu care îmi luminezi Calea.


Îți mulțumesc pentru bunătatea Ta.

Că mi -ai dăruit liniștea.

Deși fără  de număr am greșit.

Tu niciodată nu m- ai părăsit.


Îți mulțumesc pentru că Te -ai jertfit,

În locul meu,Tu ai platit.

Îți mulțumesc și- Ti voi mulțumi

Câte zile eu voi mai trăi.


Liliana Olariu 💜 8 ianuarie 2022!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta