A trecut Sfânta Maria,


 


A trecut Sfânta Maria,

A plecat iar mama mea.

A mai trecut încă o vară,

Un an,din copilăria mea!


Sfântă Maică Cuvioasă,

Adu pe mama acasă,

Să nu mai plece în lume,

Să  rămână lângă mine.


Maică Bună doar Tu știi 

Cum alini Tu mulți copii,

Care adorm plângând ,

La măicuța lor visând!!!


Multe lacrimi și suspine,

Verși măicuță pentru mine.

Aș vrea să fie doar vară,

Să stai cu mine în țară.


Cât timp stai tu plecată,

Maica Domnului,mi -e  mamă,

La Sfânta icoană sa,

Îmi plâng eu durerea mea.


Maica Domnului Fecioară,

Adu toți românii în țară,

Să stea acasă la ei,

Să nu mai stea copii singurei.


Tu ești Mama tuturor,

Bucuria mamelor,

Care le dai ajutor,

Acoperământ,copiiilor


A trecut Sfânta Maria,

Săvârșind călătoria,

Preoții astăzi o preamăresc,

Credincioșii o slăvesc!


Liliana Olariu 💜

(Foto internet)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta