Matei 23, 29-39


 

29 Vai vouă, cărturari și farisei fățarnici!, că voi clădiți mormintele profeților și le împodobiți pe ale drepților 30 și ziceți: Dac'am fi fost noi în zilele părinților noștri, n'am fi fost părtași cu ei la sângele profeților!; 31 așa încât voi înșivă mărturisiți că sunteți fii ai celor ce i-au ucis pe profeți. 32 Dar voi ați umplut măsura părinților voștri! 33 Șerpi, pui de vipere, cum veți scăpa de osânda gheenei? 34 De aceea, iată că Eu trimit la voi profeți și înțelepți și cărturari; dintre ei veți ucide și veți răstigni, dintre ei veți biciui în sinagogile voastre și-i veți prigoni din cetate'n cetate; 35 ca să vină asupra voastră tot sângele nevinovat ce s'a vărsat pe pământ, de la sângele dreptului Abel până la sângele lui Zaharia, fiul lui Berechia, pe care l-ați ucis între templu și altar. 36 Adevăr vă grăiesc, veni-vor acestea toate peste neamul acesta! 37 Ierusalime, Ierusalime, care-i omori pe profeți și-i ucizi cu pietre pe cei trimiși la tine, de câte ori am vrut să-i adun pe fiii tăi așa cum își adună cloșca puii sub aripi, dar voi n'ați vrut. 38 Iată, vi se lasă casa pustie! 39 Că vă spun Eu vouă: De acum nu Mă veți mai vedea până când veți zice: Binecuvântat este Cel ce vine întru numele Domnului!“

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta