LACRIMI DE DURERE VERȘI TU MĂICUȚĂ...pentru noi copii Tăi...😥


 


Fiul meu cel Preaiubit,

Vezi-mi sufletul zdrobit

Pentru oamenii ce pier,

Pentru ei milă Îți cer.


Cum pot, Maică, să-i primesc?

De rele nu se căiesc,

Posturile nu le țin,

La biserică nu vin,

Nu se roagă, nu-s miloşi,

Nu iartă, sunt duşmănoşi,

Nu se-ajută între frați,

Stau de ani necununați,

Fac avorturi şi urgii,

Se întrec în lăcomii,

De Mine aminte-şi aduc

Doar atunci când greu o duc,

Jertfa Mi-o batjocoresc

Şi din nou Mă răstignesc…


Fiul meu, nu-i pedepsi

Căci de rele s-or căi,

Vor urma al Tău cuvânt

Dar mai lasă-i pe pământ!

Te îndură de acei

Neprihăniți printre ei,

De bătrâni şi de copii,

De pustnici şi monahii

Care încă Îți slujesc

Şi-al Tău Nume Îl iubesc.


O, Măicuță, ruga ta

Îmi străpunge inima,

Ale tale lacrimi dor

Ce le verşi pentru popor…

Nu-i voi pierde, îi mai las

Şi le voi mai da răgaz.

Pentru tine, Maica Mea

Mai țin lumea asta rea…


Elena Jâglău

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta