Slujesc Sfânta Liturghie lui Hristos


 Slujesc Sfânta Liturghie lui Hristos pe dibuite, pe întuneric, împărtăşindu-mă şi gustând cât de bun este Dumnezeul euharistic în prigoană. Ba încă și pâinea obişnuită o mănânc prigonit, fugind prin catacombe tot timpul, pe când pe voi nu vă mai încap altarele şi zilele şi spațiul timp. Eu nu vreau loc pe Terra, întrucât patria mea e sus in ceruri. Prin spărturi de ziduri, pereţi şi garduri şi lanțuri, prin crăpăturile pământului mă refugiez cu toată Biserica Vlahernei în spinare şi sunt însetat, străin şi rănit de iubirea Lui mântuitoare. Citesc în prigoană profețiile, mă cuceresc de tainele cele mari şi înfricosatoare divine.


SCHIARHIEREUL NIL DOROBANTU (1920-1977)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta