Viața


 


Viața

E ornamentarea mea sufletească pură

mă impune să protejez toate lucrurile bune

viața e un decor cu lumini și culori

o simpatizez sunt cu ea în marea măsură a evenimentelor.


Viața

E o frumusețe rară

e un vis care se realizează

o admirație fantastică

e o mare doză de vrajă

e o artă a ta

tu eroul principal în ea.


Viața

Uneori poate fi o provocare 

fiind scoasă din rutină

mă stărui să mă descurc

găsesc ideile bune,

provocatea mă ajută să cresc

potențialul și limita să mi le explorez.


Viața

Mai poate fi un joc

cu set de reguli

cu un scop,

un senriment în care experimentez

fiecare moment,

o stare destul de emoțională

care o fac din propria voință să dispară.


Viața

Eu cel mai mult înțeleg bine

că foarte mult viața depinde de mine,

cum călătoresc prin drumurile ei multe

viața care se strecoară în zile în ani 

e tot ce acumulez e tot ce pentru ea fac.


Viața

Nu stă pe loc

prețuește-o cum poți,

fă din ea frumos

întâmpin-o dă-i culoare

îmbrățișaz-o cu mâinile tale


04,12 ,2022,

Nucă Svetlana.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta