UBIREA LUI DUMNEZEU


 UBIREA LUI DUMNEZEU

Ți-am făgăduit iubire toată viața mea,
Speranțele toate Ție Ți le-am dăruit!
În zăgazul vremii am purces spre Tine,
Icoanele în taină plâng în urma mea!

Ți-am ascuns iubirea în inimă să n-o vadă
Nimeni pentru nimic, nimeni niciodată,
Cu ținea mama lacrima în pumni
Și sfântă ne iubea fără de lacrimă!

Ți-am dăruit tot ceea ce am avut și n-am avut,
Am amanetat iluzii în florile de toamnă,
Și clopotul în ploaia rece l-am așteptat
Să sune a dor de Tine, a rugăciune…

Ți-am atins Trupul de Cer și Trupul de rouă
Și m-am luminat cu esența unei Vieți noi
Smerit purtat de idealuri topite spre nimic:
Mă iartă, Doamne, Te iubesc! Mult Te-am iubit!!

Autor, Constantin Anton
Iași, 2021

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta