Sunt doar un șoim



Eu nu sunt mândru, nici n-am fost vreodată,

Sunt doar un șoim ce își așteaptă zborul...

Nu caut prada-n lumea ta ciudată,

Că mă hrănesc cu lacrima și dorul!


Eu nu-s un răpitor cu sânge rece

N-atac pe nimeni, nici când ei m-atacă!

Nu caut bogătii, că viața trece

Și-mbătrânesc cu ochi de promoroacă.


Eu nu-s emancipat cum voi vă credeți,

Nu-nvăt cultura altor limbi străine;

Nu-mi place drumul pe care-l parcurgeți,

C-acela vă conduce spre ruine.


Eu-s doar un șoim cu gândul să planeze,

Acolo unde-ntotdeauna-i soare.

Acolo unde Domnu-o să picteze,

Doi oameni cu copiii la plimbare.


Eu-s înzestrat să va ridic privirea,

De-acolo de-unde n-a pătruns lumina.

Cândva și eu m-am cam pierdut cu firea

Și am săpat să-mi caut rădăcina!


Autor, Georgian Ionut Zamfira

 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta