Blajinul meu


 

Mi s-a spus că ai glas de tunet,
Că vorba ți-e poruncă.
Că ești neîndurător și răzbunător
Și-i pedepsești pe cei ce nu te-ascultă.
Te-am aflat bun și iertător,
Părinte și prieten devotat.

Poruncile Tale sunt sfaturi,
Legile Tale sunt principii
Fără de care nu putem viețui.
Cuvintele Tale sunt ecou în inimile noastre
Povețele înțelepte
Și bunătatea fără margini.

Domnul și Dumnezeul meu,
Cel ce ai făcut Cerul și pământul,
Cel ce m-ai purtat pe brațe
Și te-ai așezat lângă mine când n-am mai putut,
Bunul și Blajinul meu, pentru tot
Îți mulțumesc!

Autor, Camelia Soare Manea
Surani, Prahova - 21.09.2021

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta