Suflet de mamă



         

Privesc la tine mamă, în ochii tăi deșerți,

Mă mângâi cu privirea și mă iubești, mă ierți,

Îți spun că-mi ești aproape s-alung al tău alean 

Și mai ajung la tine, dar rar, din an în an...


Te văd acum în casă trebăluind de zor, 

Mi-aduc aminte iară, mă-mbrățișai, mi-e dor,

Ți-ating în gânduri părul ce-l prinzi într-o basma,

Prin blondele șuvițe ce-acum sunt fulgi de nea...


Mai spune-mi despre mine, mai spune-mi despre timp, 

Să nu mă pierd în lume, mai dă-mi al tău alint, 

Învață-mă în taină ce-nseamnă să iubești 

Să pot simți lumina din stelele cerești. 


Și prind în rugăciune, adesea, chipul blând, 

Aș vrea să știu că luna s-a prefăcut în cânt, 

Și-ți picură petale din versul ce-l dintâi 

Când mă purtai în brațe...hai mamă, mai rămâi... 


Autor, Daniel Leonard Moraru

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta