.Mă iartă Doamne...

Mă iartă Doamne, nu ți-am spus,
Mi-e teamă de singurătate,
De ce nu văd ori nu aud,
Mi-e frică de eternitate...

Mă iartă Doamne, am crezut
Că timpul a-nvățat s-aștepte,
Și-aș vrea la tine să ajung
Să-nvăț urca acele trepte.

Mă iartă Doamne, n-am știut
Să-nvăț muri zâmbind în noapte,
Sunt trecător pe-acest pământ
Purtând în mine-a tale șoapte...

Mă iartă Doamne... doar om sunt
Și-am rătăcit pe-acest pământ
Privind, simțind, iubind, visând,
Un rost în viață căutând...

Mă iartă Doamne... acum știu
Tu ești mereu în tot și-n toate,
Ești sufletul ce mi l-ai dat,
Lumina caldă-n miez de noapte...

Și dacă Tu ai fi deșert
Am fi cristale de nisip,
De-ai fi oceanul nesfârșit,
Am fi... doar stropi cu al tău chip...

 Autor, Daniel Leonard Moraru
Focșani, Vrancea - 22.09.2021


 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta