I Corinteni 9, 2-12


2 Dacă altora nu le sunt apostol, cel puțin vouă vă sunt. Că voi sunteți, întru Domnul, pecetea apostoliei mele. 3 Apărarea mea către cei ce mă judecă, aceasta este: 4 Oare nouă nu ne stă'n puterea să mâncăm și să bem? 5 Oare nouă nu ne stă'n putere să purtăm cu noi o femeie-sorăb, ca și ceilalți apostoli și ca frații Domnuluic și ca Chefa? 6 Sau numai mie și lui Barnaba nu ne stă'n putere să nu ne'ntreținem din muncă?d 7 Cine slujește vreodată în oaste cu solda lui? Cine sădește vie și nu mănâncă din roada ei? Sau cine paște o turmă și nu mănâncă din laptele turmei? 8 Oare după judecata omenească spun eu acestea? Oare nu și legea le spune? 9 Că scris este în legea lui Moise: Să nu legi gura boului care treieră. Oare de boi Se îngrijește Dumnezeu, 10 sau chiar de dragul nostru o spune? Că de dragul nostru s'a scris: Cel ce ară trebuie să are cu nădejde, și cel ce treieră trebuie să treiere cu nădejdea că-și va avea partea lui. 11 Dacă noi am semănat la voi pe cele duhovnicești, mare lucru este oare dacă pe cele pământești ale voastre le vom secera? 12 Dacă altora le stă'n putere dreptul asupra voastră, nu mai mult oare nouă? Noi însă nu ne-am folosit de această putere; dimpotrivă, pe toate le răbdăm spre a nu-i pune piedică Evangheliei lui Hristos.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta