I Corinteni 1, 10-17


10 Vă rog, fraților, pentru numele Domnului nostru Iisus Hristos, ca toți să fiți într'o vorbă și'n sânul vostru să nu fie dezbinări; ci să fiți cu totul uniți în același gând și'n aceeași dreaptă judecată; 11 fiindcă despre voi, frații mei, prin oameni de-ai Hloieid mi s'a făcut cunoscut că la voi sunt certuri. 12 Și ei spun aceasta, că fiecare din voi zice: Eu sunt al lui Pavel!, sau: Eu, al lui Apolloe!, sau: Eu, al lui Chefaf!, sau: Eu, al lui Hristos! 13 Împărțitu-S'a oare Hristos? Nu cumva Pavel s'a răstignit pentru voi? sau în numele lui Pavel ați fost botezați? 14 Mulțumesc lui Dumnezeu că pe niciunul din voi n'am botezat, decât pe Crispus și pe Gaiu, 15 ca să nu zică cineva că ați fost botezați în numele meu... 16 - ba nu!,g am botezat și casah lui Ștefanas -; încolo, nu știu să mai fi botezat pe altcineva. 17 Căci Hristos nu m'a trimis să botez, ci să binevestesc, nu întru'nțelepciunea vorbiriii, ca nu cumva crucea lui Hristos să rămână deșartăj.

 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta