Pentru ce-Ti trebuie, Doamne, pacatele mele?


 Fericitului Ieronim, prezent în Betleem, aproape de locul unde S-a născut Mântuitorul, i S-a arătat Hristos ca Prunc şi l-a întrebat: "Ieronime, aici unde toţi îmi dăruiesc câte ceva, tu ce-Mi vei dărui?" "Virtuţile şi nevoinţele mele!", a răspuns cu bucurie Ieronim. "Le primesc, dar altceva Îmi mai dăruieşti?" "Sufletul meu şi chiar pe mine însumi!", a zis Ieronim. "Le primesc şi pe acestea, dar Eu doresc altceva de la tine". "Ce aş putea să-Ţi ofer, Doamne?", a întrebat nedumerit iubitorul de Hristos. "Ieronime, dăruieşte-Mi păcatele tale!" Cu inimă înfrântă, printre suspine, Ieronim L-a întrebat pe Domnul Hristos: "Şi la ce-Ţi trebuie, Doamne, păcatele mele?" "Vreau să le iau asupra Mea, Ieronime, ca să-ţi dăruiesc bucuria mântuirii".

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta