Hristos și Marii Dascăli din Ortodoxie îi îndeamnă pe Mireni să scrie.


 Apel la depasirea penibilului si batjocoririi sfintilor Lui Dumnezeu
Apel la NEPARASIREA
LUI HRISTOS si a sfintilor Sai
Evrei 1-2 Cap.2 vers.2
Caci daca s-a adeverit cuvantul grait prin ingeri si orice calcare de porunca si orice
neascultare si-a primit dreapta rasplatire
vers.3
Cum vom scapa noi daca vom fi nepasatori la astfel de mantuire care ,luand obarsie din
propovaduirea Domnului,ne-a fost adeverita de cei care au ascultat-o
vers.4
Impreuna marturisind si Dumnezeu cu semne si cu minuni si cu multe feluri de puteri si cu
darurile Duhului Sfant,impartite dupa a Sa vointa?
vers.5
Pentru ca nu ingerilor a supus Dumnezeu lumea viitoare,despre care vorbim
vers.6
Iar cineva a marturisit undeva ,,Ce este omul,sa-l pomenesti pe el,sau fiul omului sa-l
cercetezi pe el,,?
vers.10
Caci ducand pe multi fii la marire,I se cadea Aceluia,pentru care sunt toate si prin care sunt
toate,ca sa desavarseasca prin patimire pe Incepatorul mantuirii lor.
vers.11
Pentru ca Cel ce sfinteste si cei ce se sfintesc,dintr-Unul sunt toti,de aceea nu se rusineaza
sa ii numeasca frati.
vers.12
Zicand :Spune-voi fratilor Mei Numele Tau in mijlocul Bisericii,Te voi lauda.
vers.13
Si iarasi Eu voi fi increzator in El,si iarasi:Iata Eu si pruncii pe care Mi i-a dat Dumnezeu.
vers.14
Deci de vreme ce pruncii s-au facut partasi sangelui si trupului,in acelasi fel El S-a impartasit
de acestea,ca sa surpe prin moartea Sa pe cel ce are stapanirea mortii,adica pe diavolul.
_ Oare Hristos Arhiereul Cel Vesnic ne cere ..certificat de CRESTIN..?! Altul afara de
dreapta credinta ORTODOXA si dreapta MARTURISIRE
_Oare Hristos Calea Adevarul si Viata ne restrictioneaza accesul la Dansul
Apocalipsa 3-20
Cap.3 vers.20
Iata Eu stau la usa si bat,de va auzi cineva glasul Meu si va deschide usa ,voi intra la el si
voi cina cu el si el cu Mine.
vers.21
Celui ce biruieste ii voi da sa sada cu Mine pe scaunul Meu,precum si Eu am biruit si am
sezut cu Tatal Meu pe scaunul Lui.
vers.22
Cine are urechi sa auda ceea ce Duhul zice Bisericilor.
_Oare Imparatul Slavei ne incununeaza cu cununile nevestejite ale muceniciei,cuviosiei si
fecioriei in baza unui..act de identitate.. Altul decat al identitatii noastre prin IMBRACAREA
IN HRISTOS si actele ce decurg din ravna,marturisirea Lui,alegerile si faptele noastre?!
_Oare casnicii Sai,sfintii ,prietenii si rudele noastre CERESTI ne ingradesc accesul la
ajutorul si mijlocirea lor pe baza ..vizei de flotant..?! sau domiciliului?!... Oare mucenicii.si marturisitorii s_au temut de sabie,cazne,foc,fiare
salbatice,molime,pustietati,inchisori ,lanturi ...sau poate COVID19!.????
Aceste intrebari ar fi in mod normal hilare ,penibile ,de ce nu ,chiar HULITOARE.
Din pacate acum sunt intru totul pertinente.
Sa ne intrebam pe noi insine ,,Vrem sa fim CRESTINI sau cretini?,,
Raspundeti d-lor arhierei (vremelnici) !Sunteti
slugile ,,cezarului,, de azi-antihristic- sau slujitorii Celui Vesnic?
Asteptam raspunsul dv.
 Preafericirea Voastra Patriarhul Bisericii Ortodoxe Romane -Daniel Mitropolitul  Munteniei și Dobrogei locțiitorul Tronului Cezareeu Capadociei. 
Sfantului Sinod al Bisericii Ortodoxe Romane
_Oare Dumnezeu Cel in TREI STRALUCIRI SI IPOSTASURI ,are nevoie de acte omenesti
,afara de cele trei acte CERESTI
_Botezul
_Rugaciunea (in DUH SI ADEVAR)
_Mucenicia

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta