Tainice repere (după Psalmul 50 a lui David) - de Olguța Luncașu Trifan




Mare să îți fie mila Ta, Doamne,
Cât de multe sunt ale mele greșale!
Păcatul meu la picioarele Tale,
Lacrimi vărsate pun azi să-l condamne.

La Tine-am venit cu păcat ancestral
Și ți-am tot greșit prin păcat nedorit
Ori necunoscut, prea ușor săvârșit,
Prin Triadă Sfântă să-l ștergi Magistral!

 Cunoașterea Ta sufletu-mi va spăla:
- Picuri de isop peste fruntea mea,
Suflet ce se-mbracă-n mantie de nea -
Iertarea-mi nimic n-o va egala.

Cuvântu-mi deschis, către-a Ta voire,
Sufletu-mi hrăni-va și-mi va adăpa.
Duh Sfânt în cunună Ține-n mila Ta
Har în om ales, cale-n  mântuire.

Mult îmi voi înmulți talanți ce mi-Ai dat.
La cel rătăcit drum îi voi deschide
Prin Cuvântul Sfânt, întru-a se decide
Capul să coboare pentru-a fi iertat.

Gândul luminat și inimă plină,
Zid de biruință pentru renegat,
Să nu mai strecoare urmă de păcat
Unde avea ieri intrare deplină.

Inima-nfrântă Domnul o ascultă,
Duhul smerit nicicând nu l-a urgisit.
Prinosul jertfit fi-va bine primit,
Slavă se cântă-n  ofranda plăcută.







Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta