II Timotei 2, 15, 22-25; 3, 14-15; 4, 5-8


15 Străduiește-te să te arăți în fața lui Dumnezeu ca un om încercat, ca un lucrător care nu are de ce să se rușineze, drept învățând cuvântul adevărului.
22 Fugi de poftele tinereții și urmărește dreptatea, credința, iubirea, pacea cu cei ce din inimă curată Îl cheamă pe Domnul. 23 Întrebările nebunești și nesocotite îndepărtează-le; tu știi că ele nasc certurie, 24 dar un slujitor al Domnului nu trebuie să se certe, ci să fie blând față de toți, învățător destoinic, îngăduitor, 25 cu blândețe povățuindu-i pe cei ce stau împotrivă, ca doar le va da Dumnezeu pocăință să cunoască adevărul
14 Tu însă rămâi în cele ce-ai învățat și de care ești încredințat, deoarece știi de la cine le-ai învățat 15 și fiindcă din pruncie cunoști Sfintele Scripturij, cele ce pot să te înțelepțească spre mântuire prin credința cea întru Hristos Iisus.
5 Tu însă fii treaz întru toate; îndură necazul; fă lucrare de evanghelist; slujba ta fă-o deplin! 6 Că eu de-acum sânger spre jertfăb, și vremea plecării mele a sosit. 7 Lupta cea bună am luptat, alergarea mi-am împlinit-oc, credința am păzit-o. 8 De acum mi s'a gătit cununa dreptății, pe care în Ziua aceea mi-o va da Domnul, Dreptul Judecător; și nu numai mie, ci și tuturor celor ce I-au iubit arătarea.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Luca 1, 39-49, 56

Rugăciune către Sfânta Muceniță Hristina

Biblia Sectară și Biblia Ortodoxă. Diferentele dintre minciunile sectantilor si dreapta credinta